Adatvédelmi tájékoztató - Általános szerződési feltételek - Impresszum

Adatvédelmi tájékoztató

Tartalomjegyzék
1. Az adatkezelési tájékoztató célja
2. Az adatkezelő adatai
2.1 Adatvédelmi tisztviselő
3. A kezelt személyes adatok köre
3.1. Technikai adatok
3.2 Cookie-k (Sütik)
3.2.1 A sütik feladata
3.2.2 Feltétlenül szükséges, munkamenet (session) cookie-k
3.2.3. Harmadik fél által elhelyezett cookie-k (analitika)
3.2.4. Az adatkezelő weboldalain szereplő cookie-k listája
4 Általános adatkezelési irányelvek, adatkezelés neve, felhasználása, jogalap és megőrzési idő
4.1 Online megrendeléshez kapcsolódó adatok
4.2 Online ügyintézéshez kapcsolódó adatok
4.3 Telefonos ügyintézéshez kapcsolódó adatok
4.4 Hírlevél / eDM-hez kapcsolódó adatok
4.5 Ügyfél kapcsolati adatok
4.6 Számlázáshoz kapcsolódó adatok
4.7 Regisztráció során megadandó személyes adatok
4.8. Vásárlás során megadandó személyes adatok
4.9. Garanciális ügyintézés
4.10 Fogyasztóvédelmi panaszok kezelése
5 Az adatok fizikai tárolási helyei
6 Adattovábbítás, adatfeldogozás, az adatokat megismerők köre
6.1 Adattovábbítás harmadik országba
7 Érintett jogai és jogérvényesítési lehetőségei
7.1 Tájékoztatáshoz való jog
7.2 Az érintett hozzáféréshez való joga
7.3 Helyesbítés joga
7.4 Törléshez való jog
7.5 Az adatkezelés korlátozásához való jog
7.6 Adathordozáshoz való jog
7.7 Tiltakozás joga
7.8 Automatizált döntéshozatal egyedi ügyekben, beleértve a profilalkotást
7.9 Visszavonás joga
7.10 Bírósághoz fordulás joga
8 Egyéb rendelkezések
1. AZ ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓ CÉLJA
Márkus Péter és Simon Bernadett (cím: 4432 Nyíregyháza, Kincs utca 39., a továbbiakban, szolgáltató, adatkezelő) mint adatkezelő, magára nézve kötelezőnek ismeri el jelen jogi közlemény tartalmát.

Kötelezettséget vállal arra, hogy tevékenységével kapcsolatos minden adatkezelés megfelel a jelen szabályzatban és a hatályos nemzeti jogszabályokban, valamint az Európai Unió jogi aktusaiban meghatározott elvárásoknak.
Jelen adatkezelési tájékoztató az alábbi domain-ekre és azok aldomain-jeire terjed ki:
kincses-kamra.hu
Adatkezelő adatkezeléseivel kapcsolatosan felmerülő adatvédelmi irányelvek folyamatosan elérhetők a https://www.kincses-kamra.hu/adatvedelmi-tajekoztato-es-szabalyzat/ címeken.
Adatkezelő fenntartja magának a jogot jelen tájékoztató bármikori módosítására. A változásokról az érintettek kellő időben tájékoztatásra kerülnek.
Amennyiben kérdése lenne jelen közleményhez kapcsolódóan, kérjük, írja meg és megválaszoljuk kérdését.
Adatkezelő elkötelezett ügyfelei és partnerei személyes adatainak védelmében, kiemelten fontosnak tartja ügyfelei információs önrendelkezési jogának tiszteletben tartását. Adatkezelő a személyes adatokat bizalmasan kezeli, és megtesz minden olyan biztonsági, technikai és szervezési intézkedést, mely az adatok biztonságát garantálja.
Adatkezelő az alábbiakban ismerteti adatkezelési gyakorlatát.
2. AZ ADATKEZELŐ ADATAI
Amennyiben megkeresné a vállalkozást, a kincses-kamra.hu kapcsolat oldalon léphet kapcsolatba az adatkezelővel.
Név: Márkus Péter őstermelő és Simon Bernadett őstermelő
Székhely: 4432 Nyíregyháza, Kincs utca 39
Telefonszám: +36 308991465
E-mail: kincseskamra@kincses-kamra.hu
2.1 ADATVÉDELMI TISZTVISELŐ
Adatkezelő nem végez olyan tevékenységet, mely indokolttá tenné adatvédelmi tisztviselő kijelölését.
3. A KEZELT SZEMÉLYES ADATOK KÖRE
3.1. TECHNIKAI ADATOK
Adatkezelő a személyes adatok kezeléséhez a szolgáltatás nyújtása során alkalmazott informatikai eszközöket úgy választja meg és üzemelteti, hogy a kezelt adat:
az arra feljogosítottak számára hozzáférhető (rendelkezésre állás);
hitelessége és hitelesítése biztosított (adatkezelés hitelessége);
változatlansága igazolható (adatintegritás);
a jogosulatlan hozzáférés ellen védett (adat bizalmassága) legyen.
Adatkezelő az adatokat megfelelő intézkedésekkel védi a jogosulatlan hozzáférés, megváltoztatás, továbbítás, nyilvánosságra hozatal, törlés vagy megsemmisítés, valamint a véletlen megsemmisülés ellen.
Adatkezelő olyan műszaki, szervezési és szervezeti intézkedésekkel gondoskodik az adatkezelés biztonságának védelméről, amely az adatkezeléssel kapcsolatban jelentkező kockázatoknak megfelelő védelmi szintet nyújt.
Adatkezelő az adatkezelés során megőrzi a titkosságot: megvédi az információt, hogy csak az férhessen hozzá, aki erre jogosult; a sértetlenséget: megvédi az információnak és a feldolgozás módszerének a pontosságát és teljességét; a rendelkezésre állást: gondoskodik arról, hogy amikor a jogosult használónak szüksége van rá, valóban hozzá tudjon férni a kívánt információhoz, és rendelkezésre álljanak az ezzel kapcsolatos eszközök.
3.2 COOKIE-K (SÜTIK)
3.2.1 A SÜTIK FELADATA
A sütik információkat gyűjtenek a látogatókról és eszközeikről; megjegyzik a látogatók egyéni beállításait, amelyek felhasználásra kerül(het)nek pl. online tranzakciók igénybevételekor, így nem kell újra begépelni őket; megkönnyítik a weboldal használatát; minőségi felhasználói élményt biztosítanak, továbbá részt vesznek néhány látogatói statisztikai információ gyűjtésében.
A testre szabott kiszolgálás érdekében a felhasználó számítógépén kis adatcsomagot, ún. sütit (cookie) helyez el és a későbbi látogatás során olvas vissza. Ha a böngésző visszaküld egy korábban elmentett sütit, a sütit kezelő szolgáltatónak lehetősége van összekapcsolni a felhasználó aktuális látogatását a korábbiakkal, de kizárólag a saját tartalma tekintetében.
A sütik egy része nem tartalmaz az egyéni felhasználó azonosításra alkalmas, személyes információkat, egy részük tartalmaz egy titkos, véletlenszerűen generált számsort, melyet a felhasználó eszköze eltárol és a felhasználó azonosíthatóságát biztosítja.
3.2.2 FELTÉTLENÜL SZÜKSÉGES, MUNKAMENET (SESSION) COOKIE-K
Ezen sütik célja, hogy a látogatók maradéktalanul és zökkenőmentesen böngészhessék a webfolio.hu és a fotofolio.hu weboldalát, használhassák annak funkcióit, és az ott elérhető szolgáltatásokat. Az ilyen típusú sütik érvényességi ideje a munkamenet (böngészés) befejezéséig tart, a böngésző bezárásával a sütik e fajtája automatikusan törlődik a számítógépről, illetve a böngészésre használt más eszközről.
3.2.3. HARMADIK FÉL ÁLTAL ELHELYEZETT COOKIE-K (ANALITIKA)
A webfolio.hu és a fotofolio.hu és aldomain-jeik weboldalain alkalmazza a Google Analytics mint harmadik fél sütijeit is. A Google Analytics statisztikai célú szolgáltatás használatával az webfolio.hu és a fotofolio.hu és aldomain-jeik weboldalai információkat gyűjtenek azzal kapcsolatban, hogy a látogatók hogyan használják a weboldalakat. Az adatot a honlap fejlesztésének és a felhasználói élmény javításának céljával használja fel. Ezen sütik szintén lejáratukig a látogató számítógépén vagy böngészésre használt más eszközén, annak böngészőjében maradnak, illetve amíg a látogató nem törli őket.
3.2.4. A COOKIE KEZELÉS JOGALAPJA
A cookie kezelés jogalapja a weboldal látogatójának hozzájárulása, a vonatkozó Rendelet 6. cikk (1) bekezdés a) pontja alapján.
Amennyiben nem fogadja el a cookie-k használatát, akkor a 3.2.3. pontban felsorolt weboldalak bizonyos funkciói nem lesznek elérhetőek a weboldalak használata során, illetve előfordulhat, hogy bizonyos funkciók hibásan működnek.
A cookie-k törléséről bővebb információt a gyakoribb böngészők tekintetében az alábbi linkeken találhat:
Firefox: Weboldalak által elhelyezett sütik törlése a számítógépről
Chrome: Clear cache & cookies
Safari: Manage cookies and website data in Safari on Mac
3.2.5. AZ ADATKEZELŐ WEBOLDALAIN SZEREPLŐ COOKIE-K LISTÁJA

Név
Szolgáltató
Részletes leírás
Elévülés
Jelleg
A weboldalak működéséhez szükséges sütik

A sütik a weboldal használatához nélkülözhetetlenek, és lehetővé teszik a weboldal alapvető funkcióinak használatát. Ezek hiányába az oldal számos funkciója nem lesz elérhető.
Munkamenet vége
nem gyűjt személyes információkat
A felhasznlói élményt javító sütik

A sütik a weboldal használatáról gyűjtenek információkat és a felhasználói élményt javítását szolgálják.
Munkamenet vége
nem gyűjt személyes információkat
Munkamenet sütik

A sütik a látogató tartózkodási helyét, a böngésző nyelvét, a fizetés pénznemét tárolják.
Maximun 2 óra vagy a böngésző bezárása.

Utoljára megtekintett termék süti

Rögzíti az utoljűra megtekintett teméket.
60 nap

Utoljára megtekintett termék kategória süti

Rögzíti az utoljűra megtekintett temék kategóriát.
60 nap

Kosár süti

Tárolja a kosárbe helyezett termék adatot.
360 nap

1P_JAR
Google.com és Gstatic.com
A cookie-t webhelystatisztikák összegyűjtésére és a konverziós arány követésére használják.
2 év
nem gyűjt személyes információkat
CONSENT
kincses-kamra.hu, és annak aldomainjai
A cookie a cookie-k elfogadásával összefüggő beállítások tárolására használják
1 év
nem gyűjt személyes információkat
kincses-kamra.hu, és annak aldomainjai
A cookie a weboldalak elhagyásakor közölt információk beállításainak tárolására használják
30 nap
nem gyűjt személyes információkat
NID
Google.com
Ezek a cookie-k lehetővé teszik, hogy webhelyeink megjegyezzék a webhely működési vagy megjelenítési módját, például az Ön által beállított nyelvet vagy az Ön tartózkodási régióját módosító információkat.
10 év
nem gyűjt személyes információkat
_ga
Google.com
A Google Analytics cookie-kat a webhelyünkön lévő forgalom mérésére használjuk. Egyetlen szöveges sáv kerül mentésre a böngésző, a kölcsönhatások időbélyegzőjének és a böngésző / forrásoldal azonosításához, amely a felhasználót a weboldalunkhoz vezette.
2 év
nem gyűjt személyes információkat
_gat
Google.com
A Google Analytics cookie-kat a webhelyünkön lévő forgalom mérésére használjuk. Egyetlen szöveges sáv kerül mentésre a böngésző, a kölcsönhatások időbélyegzőjének és a böngésző / forrásoldal azonosításához, amely a felhasználót a weboldalunkhoz vezette.
2 év
nem gyűjt személyes információkat
_gid
Google.com
A Google Analytics cookie-kat a webhelyünkön lévő forgalom mérésére használjuk. Egyetlen szöveges sáv kerül mentésre a böngésző, a kölcsönhatások időbélyegzőjének és a böngésző / forrásoldal azonosításához, amely a felhasználót a weboldalunkhoz vezette.
2 év
nem gyűjt személyes információkat
4 ÁLTALÁNOS ADATKEZELÉSI IRÁNYELVEK, ADATKEZELÉS NEVE, FELHASZNÁLÁSA, JOGALAP ÉS MEGŐRZÉSI IDŐ
Adatkezelő tevékenységének adatkezelései önkéntes hozzájáruláson, illetve törvényi felhatalmazáson alapulnak. Az önkéntes hozzájáruláson alapuló adatkezelések esetében az érintettek e hozzájárulásukat az adatkezelés bármely szakában visszavonhatják.
Bizonyos esetekben a megadott adatok egy körének kezelését, tárolását, továbbítását jogszabályok teszik kötelezővé, melyről külön értesítjük ügyfeleinket. Felhívjuk Adatkezelő részére adatközlők figyelmét, hogy amennyiben nem saját személyes adataikat adják meg, az adatközlő kötelessége az érintett hozzájárulásának beszerzése. Adatkezelési alapelvei összhangban vannak az adatvédelemmel kapcsolatos hatályos jogszabályokkal, így különösen az alábbiakkal: 2011. évi CXII. törvény – az információs önrendelkezési jogról és az információ-szabadságról (Infotv.);
Az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete (2016. április 27.) – a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet, GDPR); 2013. évi V. törvény – a Polgári Törvénykönyvről (Ptk.); 2000. évi C. törvény – a számvitelről (Számv. tv.); 2017. évi LIII. törvény – a pénzmosás és terrorizmus finanszírozása megelőzéséről és megakadályozásáról (Pmt.); 2013. évi CCXXXVII. törvény – a hitelintézetekről és a pénzügyi vállalkozásokról (Hpt.).
Az adatkezelő adattérképek készített, ennek alapján meghatározásra került a kezelt adatok köre, azok felhasználása, jogalapja és megőrzési ideje.
4.1 ONLINE RENDELÉSHEZ KAPCSOLÓDÓ ADATOK
A weboldalon keresztül lehetőség van szolgáltatások-, termékek megrendelésére, a megrendelés során elkért személyes adatok:
Név (kötelező mező)
Email cím (kötelező mező)
Telefonszám (nem kötelező mező, opcionálisan kitölthető, visszahívás kezdeményezéséhez)
Bizonyos szolgáltatások esetében, úgymint weboldal karbantartás, további személyes adatok is átadásra kerülhetnek.
Az adatkezelés célja, a kezelt adatok tervezett felhasználása: Az adatok a megrendelés teljesítésére kerülnek felhasználásra.
Az adatkezelés jogalapja szerződéses megbízás.
Megőrzési idő: üzleti kapcsolat időtartama, vagy törlési kérelem.
4.2 ONLINE ÜGYINTÉZÉSHEZ KAPCSOLÓDÓ ADATOK
A kapcsolatfelvétel során elkért személyes adatok:
Név (kötelező mező)
Email cím (kötelező mező)
Telefonszám (kötelező mező, visszahívás kezdeményezéséhez)
Az adatkezelés célja, a kezelt adatok tervezett felhasználása: Az adatok kapcsolatfelvétel és a megrendelés teljesítésére kerülnek felhasználásra.
Az adatkezelés jogalapja önkéntes hozzájárulás.
Megőrzési idő: üzleti kapcsolat időtartama, vagy törlési kérelem.
4.3 TELEFONOS ÜGYINTÉZÉSHEZ KAPCSOLÓDÓ ADATOK
A kapcsolatfelvétel során elkért személyes adatok:
Név (kötelező mező)
Telefonszám ( kötelező mező, visszahívás kezdeményezéséhez)
A kezelt adatok tervezett felhasználása: Az adatok kapcsolatfelvétel és a megrendelés teljesítésére kerülnek felhasználásra.
Az adatkezelés célja, a kezelt adatok tervezett felhasználása: Az adatok kapcsolatfelvétel és a megrendelés teljesítésére kerülnek felhasználásra.
Az adatkezelés jogalapja önkéntes hozzájárulás.
Megőrzési idő: üzleti kapcsolat időtartama, vagy törlési kérelem.
4.4 HÍRLEVÉL / EDM-HEZ KAPCSOLÓDÓ ADATOK
A hírlevél feliratkozás során elkért személyes adatok:
Név (kötelező mező)
Email cím (kötelező mező)

Telefonszám (esetenként)
A hírlevélre az adatkezelési szabályzat megismerését és elfogadását követően van lehetőség. Az adatkezelési szabályzat elfogadása kötelező jelölőnégyzet elfogadásával történik.
A feliratkozást követően a feliratkozó egy email üzenetben tájékoztatást kap a feliratkozásról, melyet meg is kell erősítenie, a feliratkozása ezt követően lép hatályba.
Minden ezzel kapcsolatos folyamat során az ügyfélnek továbbra is lehetősége van a leiratkozásra, a leiratkozás lehetőségét minden levél egy link formájában tartalmazza, az egy klikkeléssel könnyen elérhető.
Mivel a hírlevél tartalmazza a vállalkozás nevét és weboldalának elérhetőségét, így reklámnak, eDM-nek minősül.
Az adatkezelés célja, a kezelt adatok tervezett felhasználása: Az adatok reklámot is tartalmazó hírlevél kiküldésére kerülnek felhasználásra. A hírelvél tartalmazza a weboldal címét, így ezzel már reklámnak minősül.
Az adatkezelés jogalapja önkéntes hozzájárulás.
Megőrzési idő: leiratkozásig.
4.5 ÜGYFÉL KAPCSOLATI ADATOK
Az ügyfelek cégvezetőinek és kapcsolattartóinak alábbi személyes adatait és elérhetőségei kerülnek tárolásra:
Név

Cím

Email cím
Telefonszám
Az adatkezelés célja, a kezelt adatok tervezett felhasználása: Az adatok kapcsolatfelvétel és kapcsolattartás céljából kerülnek felhasználásra.
Az adatkezelés jogalapja jogos érdek.
Megőrzési idő: üzleti kapcsolat időtartama, vagy törlési kérelem.
4.6 REGISZTRÁCIÓ SORÁN MEGADANDÓ SZEMÉLYES ADATOK
A weboldal webshop moduljában regisztrációra van lehetőség, mely megkönnyíti a további szolgáltatás igénybevételt azzal. hogy nem szükséges az adatok ismételt megadása. A regisztráció során kezelt személyes adatok:
Név
Email cím
Cím
Telefonszám
Vásárlási információ (termék, időpont stb.)
Az adatkezelés célja, a kezelt adatok tervezett felhasználása: számlázás.
Az adatkezelés jogalapja önkéntes hozzájárulás.
Megőrzési idő: visszavonásig.
4.7. VÁSÁRLÁS SORÁN MEGADANDÓ SZEMÉLYES ADATOK
Amennyiben a webshop modulban rendelést szeretne leadni, úgy a vásárlás során az adatkezelés és az adatok megadása a szerződés teljesítéséhez nélkülözhetetlen.
Név
Email cím
Cím
Telefonszám
Vásárlási információ (termék, időpont stb.)
Az adatkezelés célja, a kezelt adatok tervezett felhasználása: szerződéses megbízás teljesítés.
Az adatkezelés jogalapja szerződéses megbízás.
Megőrzési idő: jogszabályi előírás alapján tárgyév + 5 év
4.8 SZÁMLÁZÁSHOZ KAPCSOLÓDÓ ADATOK
Adatkezelő ügyfeleivel a megrendelt szolgáltatásokról szerződést köt, melynek során az alábbi adatokat tárolja:
Név
Email cím
Cím
Az adatkezelés célja, a kezelt adatok tervezett felhasználása: számlázás.
Az adatkezelés jogalapja: jogszabályi előírás.
Megőrzési idő: jogszabályi előírás alapján tárgyév + 5 év
4.9. GARANCIÁLIS ÜGYINTÉZÉS
Amennyiben garanciális ügyintézést kezdeményez, az adatkezelés és az adatok megadása az ügyintézéshez nélkülözhetetlen.
Név
Email cím
Telefonszám
Panasz
Az adatkezelés célja, a kezelt adatok tervezett felhasználása: garanciális ügyintézés.
Az adatkezelés jogalapja önkéntes hozzájárulás.
Megőrzési idő: fogyasztóvédelemről szóló törvény alapján tárgyév + 5 év
4.10 FOGYASZTÓVÉDELMI PANASZOK KEZELÉSE
Amennyiben fogyasztóvédelmi panaszt nyújt be, az adatkezelés és az adatok megadása az ügyintézéshez nélkülözhetetlen.
Név
Email cím
Telefonszám
Panasz
Az adatkezelés célja, a kezelt adatok tervezett felhasználása: fogyasztóvédelmi panasz ügyintézés.
Az adatkezelés jogalapja önkéntes hozzájárulás.
Megőrzési idő: fogyasztóvédelemről szóló törvény alapján tárgyév + 5 év
5 AZ ADATOK FIZIKAI TÁROLÁSI HELYEI
Személyes adatai (vagyis azok az adatok, amelyek az Ön személyével kapcsolatba hozhatók) a következő módon kerülhetnek a kezelésünkbe:
egyfelől az internetes kapcsolat fenntartásával összefüggésben az Ön által használt számítógéppel, böngészőprogrammal, internetes címmel, a látogatott oldalakkal kapcsolatos technikai adatok automatikusan képződnek számítógépes rendszerünkben,
másfelől Ön is megadhatja nevét, elérhetőségét vagy más adatait, ha a honlap használata során személyes kapcsolatba kíván lépni velünk. A rendszer működtetése során technikailag rögzítésre kerülő adatok: az érintett bejelentkező számítógépének azon adatai, melyeket a webfolio.hu és fotofolio.hu domain-ek és aldomain-jeik rendszerei a technikai folyamatok automatikus eredményeként rögzít.
Az automatikusan rögzítésre kerülő adatot a rendszer az érintett külön nyilatkozata vagy cselekménye nélkül a belépéskor, illetve kilépéskor automatikusan naplózza.
Ezen adat egyéb személyes felhasználói adatokkal – törvény által kötelezővé tett esetek kivételével – össze nem kapcsolható. Az adathoz kizárólag a webfolio.hu és fotofolio.hu domain-ek és aldomain-jeik férnek hozzá.
6 ADATTOVÁBBÍTÁS, ADATFELDOGOZÁS, AZ ADATOKAT MEGISMERŐK KÖRE
Adatkezelő vállalkozási tevékenysége keretében az alábbi adatfaldolgozókat veszi igénybe:
Tárhelyszolgáltatás:
Cweb – Lebaker Kft. 1165 Budapest Bökényföldi út 101.
Megismert adatok köre: kincses-kamra.hu domain-ek és aldomain-eken található weboldalak, űrlapok tartalma, számlázási és szállítási adatok, és ezen domain-ekre alapuló email címekre érkező emailek. A kincses-kamra. hu és annak aldomainjai üzemeltetője bankkártya adatokat nem tárol és kezel, azt a bankkártyás fizetés üzemeltetője teszi, erre vonatkozóan a feldolgozó irányelvei a mérvadóak.

Bankkártya elfogadás:

Paylike.hu

Paylike ApS
P. O. Pedersensvej 14, 8200 Aarhus
Denmark

hello@paylike.hu +3615009480

Számlázás:
Billingó

Octonull Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 1133 Budapest, Árbóc utca 6. 3. em.
Cégjegyzékszám: 01-09-198177
Adószám: 25073364-2-41
Web: www.billingo.hu
Email: hello@billingo.hu
Hírlevél:

Sendinblue SAS
Registration in the Paris Trade and Companies Register under number: 498 019 298
Intracommunity VAT number: FR80498019298
Publication Director: Armand Thiberge
Phone: +33 (0)1 75 43 78 62
contact@sendinblue.com
Megismert adatok köre: feliratkozó név, település, és email cím, telefonszám.
Google Analytics:
Google Inc., Mountain View, California, USA
Megismert adatok köre: a webfolio.hu és fotofolio.hu weboldal látogatóinak – anonimizált, személyhez nem köthető – IP címe.
Facebook oldal:
Facebook Inc.
Menlo Park, California, USA
Adatkezelési tájékoztató: https://www.facebook.com/about/privacy/update
Megismert adatok köre: felhasználónév, hozzászólás.
6.1 ADATTOVÁBBÍTÁS HARMADIK ORSZÁGBA
Adattovábbítás az Amerikai Egyesült Államokba történik, mellyel megfelelőségi határozat született 2016. július 12-én (https://ec.europa.eu/info/law/law-topic/data-protection/data-transfers-outside-eu/eu-us-privacy-shield_en).
A megfelelőségi határozat a Mailchimp https://mailchimp.com/legal/privacy/, a Google (https://policies.google.com/privacy/frameworks) és a Facebook (https://www.facebook.com/about/privacyshield) adatkezelők esetében is érvényes.
7 ÉRINTETT JOGAI ÉS JOGÉRVÉNYESÍTÉSI LEHETŐSÉGEI
Az érintett tájékoztatást kérhet személyes adatai kezeléséről, valamint kérheti személyes adatainak helyesbítését, illetve – a kötelező adatkezelések kivételével – törlését, visszavonását, élhet adathordozási-, és tiltakozási jogával az adat felvételénél jelzett módon, illetve az adatkezelő fenti elérhetőségein.
7.1 TÁJÉKOZTATÁSHOZ VALÓ JOG
Adatkezelő megfelelő intézkedéseket hoz annak érdekében, hogy az érintettek részére a személyes adatok kezelésére vonatkozó, a GDPR 13. és a 14. cikkben említett valamennyi információt és a 15–22. és 34. cikk szerinti minden egyes tájékoztatást tömör, átlátható, érthető és könnyen hozzáférhető formában, világosan és közérthetően megfogalmazva nyújtsa.
7.2 AZ ÉRINTETT HOZZÁFÉRÉSHEZ VALÓ JOGA
Az érintett jogosult arra, hogy az adatkezelőtől visszajelzést kapjon arra vonatkozóan, hogy személyes adatainak kezelése folyamatban van-e, és ha ilyen adatkezelés folyamatban van, jogosult arra, hogy a személyes adatokhoz és a következő információkhoz hozzáférést kapjon:
az adatkezelés céljai;
az érintett személyes adatok kategóriái;
azon címzettek vagy címzettek kategóriái, akikkel, illetve amelyekkel a személyes adatokat közölték vagy közölni fogják, ideértve különösen a harmadik országbeli címzetteket, illetve a nemzetközi szervezeteket;
a személyes adatok tárolásának tervezett időtartama;
a helyesbítés, törlés vagy adatkezelés korlátozásának és a tiltakozás joga;
a felügyeleti hatósághoz címzett panasz benyújtásának joga;
az adatforrásokra vonatkozó információ;
az automatizált döntéshozatal ténye, ideértve a profilalkotást is, valamint az alkalmazott logikára és arra vonatkozó érthető információk, hogy az ilyen adatkezelés milyen jelentőséggel bír, és az érintettre nézve milyen várható következményekkel jár.
Az adatkezelő a kérelem benyújtásától számított legfeljebb egy hónapon belül adja meg a tájékoztatást.
7.3 HELYESBÍTÉS JOGA
Az érintett kérheti Adatkezelő által kezelt, rá vonatkozó pontatlan személyes adatok helyesbítését és a hiányos adatok kiegészítését.
7.4 TÖRLÉSHEZ VALÓ JOG
Az érintett az alábbi indokok valamelyikének fennállása esetén jogosult arra, hogy kérésére Adatkezelő indokolatlan késedelem nélkül törölje a rá vonatkozó személyes adatokat: személyes adatokra már nincs szükség abból a célból, amelyből azokat gyűjtötték vagy más módon kezelték; az érintett visszavonja az adatkezelés alapját képező hozzájárulását, és az adatkezelésnek nincs más jogalapja; az érintett tiltakozik az adatkezelés ellen, és nincs elsőbbséget élvező jogszerű ok az adatkezelésre; a személyes adatokat jogellenesen kezelték; a személyes adatokat az adatkezelőre alkalmazandó uniós vagy tagállami jogban előírt jogi kötelezettség teljesítéséhez törölni kell; a személyes adatok gyűjtésére információs társadalommal összefüggő szolgáltatások kínálásával kapcsolatosan került sor.
Az adatok törlése nem kezdeményezhető, ha az adatkezelés szükséges: a véleménynyilvánítás szabadságához és a tájékozódáshoz való jog gyakorlása céljából; a személyes adatok kezelését előíró, az adatkezelőre alkalmazandó uniós vagy tagállami jog szerinti kötelezettség teljesítése, illetve közérdekből vagy az adatkezelőre ruházott közhatalmi jogosítvány gyakorlása keretében végzett feladat végrehajtása céljából; a népegészség-ügy területét érintő, vagy archiválási, tudományos és történelmi kutatási célból vagy statisztikai célból, közérdek alapján; vagy jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez, illetve védelméhez.
7.5 AZ ADATKEZELÉS KORLÁTOZÁSÁHOZ VALÓ JOG
Az érintett kérésére Adatkezelő korlátozza az adatkezelést, ha az alábbi feltételek valamelyike teljesül: az érintett vitatja a személyes adatok pontosságát, ez esetben a korlátozás arra az időtartamra vonatkozik, amely lehetővé teszi, a személyes adatok pontosságának ellenőrzését; az adatkezelés jogellenes, és az érintett ellenzi az adatok törlését, és ehelyett kéri azok felhasználásának korlátozását; az adatkezelőnek már nincs szüksége a személyes adatokra adatkezelés céljából, de az érintett igényli azokat jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez; vagy az érintett tiltakozott az adatkezelés ellen; ez esetben a korlátozás arra az időtartamra vonatkozik, amíg megállapításra nem kerül, hogy az adatkezelő jogos indokai elsőbbséget élveznek-e az érintett jogos indokaival szemben.
Ha az adatkezelés korlátozás alá esik, a személyes adatokat a tárolás kivételével csak az érintett hozzájárulásával, vagy jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez, vagy más természetes vagy jogi személy jogainak védelme érdekében, vagy az Unió, illetve valamely tagállam fontos közérdekéből lehet kezelni.
7.6 ADATHORDOZÁSHOZ VALÓ JOG
Az érintett jogosult arra, hogy a rá vonatkozó, általa az adatkezelő rendelkezésére bocsátott személyes adatokat tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban megkapja, és ezeket az adatokat egy másik adatkezelőnek továbbítsa.
7.7 TILTAKOZÁS JOGA
Az érintett jogosult arra, hogy a saját helyzetével kapcsolatos okokból bármikor tiltakozzon személyes adatainak közérdekű vagy az adatkezelőre ruházott közhatalmi jogosítvány gyakorlásának keretében végzett feladat végrehajtásához szükséges adatkezelés, vagy az adatkezelő vagy egy harmadik fél jogos érdekeinek érvényesítéséhez szükséges kezelése ellen, ideértve az említett rendelkezéseken alapuló profilalkotást is. Tiltakozás esetén az adatkezelő a személyes adatokat nem kezelheti tovább, kivéve, ha azt olyan kényszerítő erejű jogos okok indokolják, amelyek elsőbbséget élveznek az érintett érdekeivel, jogaival és szabadságaival szemben, vagy amelyek jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez kapcsolódnak.
7.8 AUTOMATIZÁLT DÖNTÉSHOZATAL EGYEDI ÜGYEKBEN, BELEÉRTVE A PROFILALKOTÁST
Az érintett jogosult arra, hogy ne terjedjen ki rá az olyan, kizárólag automatizált adatkezelésen – ideértve a profilalkotást is – alapuló döntés hatálya, amely rá nézve joghatással járna vagy őt hasonlóképpen jelentős mértékben érintené.
7.9 VISSZAVONÁS JOGA
Az érintett jogosult arra, hogy hozzájárulását bármikor visszavonja.
7.10 BÍRÓSÁGHOZ FORDULÁS JOGA
Az érintett a jogainak megsértése esetén az adatkezelő ellen bírósághoz fordulhat. A bíróság az ügyben soron kívül jár el. 8.11 Adatvédelmi hatósági eljárás Panasszal a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál lehet élni:
Név: Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság Székhely: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C. Levelezési cím: 1530 Budapest, Pf.: 5. Telefon: 0613911400 Fax: 0613911410
E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu Honlap: http://www.naih.hu
8 EGYÉB RENDELKEZÉSEK
E tájékoztatóban fel nem sorolt adatkezelésekről az adat felvételekor adunk tájékoztatást. Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy a bíróság, az ügyész, a nyomozó hatóság, a szabálysértési hatóság, a közigazgatási hatóság, a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság, a Magyar Nemzeti Bank, illetőleg jogszabály felhatalmazása alapján más szervek tájékoztatás adása, adatok közlése, átadása, illetőleg iratok rendelkezésre bocsátása végett megkereshetik az adatkezelőt. Adatkezelő a hatóságok részére – amennyiben a hatóság a pontos célt és az adatok körét megjelölte – személyes adatot csak annyit és olyan mértékben ad ki, amely a megkeresés céljának megvalósításához elengedhetetlenül szükséges.
(Jelen adatkezelési tájékoztató a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara ajánlása alapján készült.)

Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

A jelen ÁSZF tartalmazza a Kincses-kamra.hu és aldomainjai (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint:

A Webáruház címe:
kincses-kamra.hu

A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:
Simon Bernadett Őstermelő
Székhely címe: 4432 Nyíregyháza – Nyírszőlős, Kincs utca 39
Őstermelői igazolványszám: 4321093

Adószám: 69712852-1-35

Ügyfélszolgálat/Áruház adatai:
kincses-kamra.hu és aldomainjai

Cím: 4432 Nyíregyháza, Kincs utca 39.
Telefon: 06308991465
E-mail: kincseskamra@kincses-kamra.hu
Nyitva tartása: 9-13 óráig munkanapokon

Az általános szerződési feltételek elfogadása
1. A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, valamint az adatkezelési tájékoztatót amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.
2. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat és nem küldhet megrendelést sem.

A megrendelés lépései (a sorrend eltérhet):
1. A regisztráció menete
2. A kosár használata
3. A megrendelés összeállítása
4. Az adatbeviteli hibák ellenőrzésének és javításának módja
5. A megrendelés elküldése
6. A megrendelés visszaigazolása

Az adásvételi szerződés létrejötte:
1. Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.)
2. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
3. A szerződés Magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.

A termék lényeges tulajdonságai
A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain.

Árak
A Webáruházban közzétett árak ÁFÁ-val növelt bruttó árak, amelyek tartalmazzák a termékek árát. A szállítási díjak tartalmazzák az ÁFÁ-t és a földszintig való házhoz szállítás költségeit.

Kiszállítás, személyes átvétel
1. A szállítási határidők a termékek bemutató oldalain olvashatók.
2. A termékek kiszállítását a szolgáltató a vásárlóval egyeztetett időpontban végzi.
3. A vásárló köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni.

Lehetséges fizetési módok
1. Személyesen, készpénzben az áru átvételével egyidejűleg (utánvétel)
2. Banki átutalás (előre utalás)

3. Bankkártyával

Elállási jog
45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet

Tájékoztató a fogyasztó vevőt megillető elállási jogról
A fogyasztót a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § szerint megilleti az indokolás nélküli elállás
joga a jelentájékoztatóban leírtak szerint meghatározott határidőn belül.
A fogyasztó az ÁSZF 9.1. pontja szerinti elállási jogát
a) termék adásvételére irányuló szerződés esetén
aa) a terméknek,
ab) több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik,az
utoljára szolgáltatott terméknek,
a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének
napjától számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.
A jelen pontban foglaltak nem érintik a fogyasztó azon jogát, hogy az e pontban meghatározott
elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is
gyakorolja.

A fogyasztó elállási nyilatkozatának érvényessége
Az elállási jogot határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a jelen
tájékoztató szerin, illetve a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 21. §-ban meghatározott
határidő lejárta előtt elküldi.
A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy az elállás jogát e rendelkezéssel összhangban
gyakorolta.
Az Eladó a fogyasztó elállási nyilatkozatát annak megérkezését követően köteles elektronikus
adathordozón visszaigazolni.
Az Eladó kötelezettségei a fogyasztó elállása esetén
Az Eladó visszatérítési kötelezettsége
Ha a fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelően eláll a szerződéstől, az
Eladó legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti
a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel
összefüggésben felmerült költségeket, így a szállítási díjat is. Felhívjuk a figyelmét, hogy ez a
rendelkezés nem vonatkozik az egyedi szállításokra.

Az Eladó visszatérítési kötelezettségének módja
A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelő elállás vagy felmondás esetén az Eladó a
fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon
téríti vissza. A fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján az Eladó a visszatérítésre más fizetési
módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti. A
Fogyasztó által hibásan és/vagy pontatlanul megadott bankszámlaszám vagy postai cím
következtében történő késedelem miatt az Eladó-t felelősség nem terheli. .

Többletköltségek
Ha a fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási
módot választ – így például az általános szerződési feltételekben meghatározott
egyedi szállítás esetén -, az Eladó nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket.
Ilyen esetben a feltüntetett általános szállítási díjtételek erejéig áll fenn visszatérítési
kötelezettségünk.

Visszatartási jog
Az Eladó mindaddig visszatarthatja a jelen tájékoztatóban meghatározott összeget,
amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt
visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Utánvéttel feladott
küldeményeket nem áll módunkban elfogadni.

A fogyasztó kötelezettségei elállása vagy felmondása esetén
A termék visszaszolgáltatása
Ha a fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelően eláll a szerződéstől,
köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon
belül bútorszállításra szakosodott fuvarozó útján, a termék sérülésmentességét biztosító
csomagolásban visszaküldeni, illetve az Eladónak vagy az Eladó által a termék átvételére
meghatalmazott személynek átadni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a
fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.

A termék visszaszolgáltatásával kapcsolatos költségek viselése
A fogyasztó viseli a termék visszaküldésének költségét. A terméket az Eladó címére (4432 Nyíregyháza, Kincs utca 39.) kell visszaküldeni.

Fogyasztó felelőssége az értékcsökkenésért
A fogyasztó a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges
használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.

Az elállási jog kizártsága
Az Eladó kifejezetten felhívja az Ön figyelmét, hogy Ön nem gyakorolhatja elállási jogát a
45/2014 (II.26.) Korm. Rendelet 29. §. (1) bekezdésében foglalt esetekben, így különösen a „c” és
az „e” pontban meghatározottak esetén: „olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a
fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében,
amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak; „olyan zárt csomagolású termék
tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után
nem küldhető vissza”.

Elállási nyilatkozatminta
45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet mellékletében található Elállási/Felmondási nyilatkozatminta.

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta

A webáruháznak a vásárló számára az elállási joga gyakorlásához nyilatkozatmintát kell közzétenni, amelyet a vásárló adatait kitöltve visszaküldhet.

A vásárló nem köteles a mintadokumentumot felhasználni. Más formát is választhat. A lényeg, hogy a beküldött nyilatkozatból kiderüljenek a vásárló (a webáruház kötelezettségeinek teljesítéséhez szükséges) adatai, a vásárlás időpontja és a termék beazonosítható legyen.

A Kormányrendelet 2. számú melléklete egy minta nyilatkozatot tartalmaz.

45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet

” Melléklet a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelethez
Elállási/Felmondási nyilatkozatminta

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)
Címzett:1
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:2
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:3

A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt:

1 Itt szükséges a vállalkozás nevének, postai címének, és – ha van – telefonszámának, telefax-számának és elektronikus levelezési címének megjelölése.

2 Itt szükséges a szerződés tárgyául szolgáló termék vagy szolgáltatás megjelölése

3 A megfelelő jelölendő”

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató
45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet mellékletében található.

Garancia, szavatosság, kellékszavatosság, termékszavatosság
Tájékoztatás a kellékszavatossági és jótállási jogról
A fogyasztói tájékoztató jelen pontja a 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet 9. § (3) bekezdése
felhatalmazása alapján a 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet 3. számú melléklete alkalmazásával
készült.
Kellékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön az Eladó hibás teljesítése esetén az Eladóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet
a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése
lehetetlen vagy az Eladó számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel
járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az
ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát az Eladó költségére Ön is kijavíthatja, illetve
mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön
viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra az Eladó adott okot.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba
felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a
szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már
nem érvényesítheti.
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön az Eladóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba
közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást az Eladó
nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani,
hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
Termékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – a rendelet szerint meghatározott jogát
vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi
követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő
tulajdonságokkal.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven
belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben
gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell
bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha
bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt
felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt
egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének
eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó
kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja
1. Személyes bejelentés
A vásárló bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgálta
tónál (Szolgáltató címe). Ekkor az Szolgáltató munkatársa a kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:
– a vásárló nevét, címét,
– a termék megnevezését, vételárát,
– a vásárlás időpontját,
– a hiba bejelentésének időpontját, – a hiba leírását,
– a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt,
– a kifogás rendezésének módját.
Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti.
A jegyzőkönyv másolatát a vásárló átadja.

2. Írásban történő bejelentés
A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak (Szolgáltató címe) küldött levélben, vagy elektronikus levélben a kincseskamra@kincses-kamra.hu címen.
Ekkor a levélnek tartalmaznia kell: – a vásárló nevét, címét,
– a termék megnevezését, vételárát,
– a vásárlás időpontját,
– a hiba bejelentésének időpontját,
– a hiba leírását,
– a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt

.

Kincses Kamra Falusi Élménytábor (Hagyományőrző portaprogram) ÁltalánosSzerződési Feltételei

1.
A jelen általános szerződési feltételek alkalmazásában:

a)
Szervező: Simon Bernadett Őstermelő (székhely : 4432 Nyíregyháza
, Kincs utca 39.; Őstermelői igazolványszám: 4321093 ; adószám:
69712852-1-35
);

b)
Kiskorú: a táborra jelentkező , a Ptk. 2: 10. §- szerinti
személy.

e)
Törvényes képviselő: a Ptk. 2: 10. §-ában meghatározott
személy szülője (amennyiben szülői felügyeleti joga nem
szünetel, illetve azt nem szüntették meg), illetve a kiskorú
személy gyámja;

d)
Kincses Kamra élménytábor, a továbbiakban Tábor: az a napközis
tábor, melynek lebonyolítására a Szervező vállalkozik ;

e)
Részvételi díj: a Szervező által meghirdetett tábor
részvételének díja, mely a jelen ÁSZF­ ben megjelölt
szolgáltatásokat foglalja magában .

2.
Szervező jelen általános szerződési feltételekben
meghatározottak szerint Kincses Kamra Élmény Tábor elnevezésű
programja keretében , részvételi lehetőséget biztosít a táborra
jelentkező kiskorú számára.

3.
A Táborban való részvételre az jogosult , aki a Szervező
által meghatározott feltételeket teljesítette . Ezen feltételek
különösen:

A.
a részvételi díj befizetése ,

B.
a Szervező e célra kialakított internetes jelentkezési felületén
(https://www.kincses-kamra.hu/kincses-kamra-falusi-emenytabora/ )
található jelentkezési űrlap kitöltése és beküldése ;

C.
jelen ÁSZF és a Szervező adatkezelési tájékoztatójának
elfogadása;

D.
a részvételi díj teljes összegének határidőben történő
megfizetése .

4.
Amennyiben a 3. pontban meghatározott feltételek nem kerülnek
teljesítésre úgy a Kiskorú nem vehet részt a Táborban.

5.
A tábor térítési díja 1 azaz egy részletben kerül
megfizetésre.

a)
A részvételi díj az adott turnus megkezdése előtt legkésőbb
14 (tizennégy) nappal esedékes.

b)
A részvételi díj összegét a Szervező bankszámlájára átutalás
útján lehet teljesíteni számlán feltüntetett bankszámlára.

6.
A táborra jelentkezni a Szervező által erre a célra
kialakított
(https://www.kincses-kamra.hu/kincses-kamra-falusi-emenytabora/)
weboldal elektronikus felületén lehet.

7.
A Kiskorú a Tábor ideje alatt a Szervező felügyelete alatt áll.
A Kiskorú törvényes képviselője a jelentkezési felületen
köteles tájékoztatni a Szervezőt a Kiskorút érintő minden
olyan körülményről , amely a biztonságos felügyeletét
érintheti, így különösen , de nem kizárólagosan arról, ha a
Kiskorú:

A.
rendszeresen valamely gyógyszert szed, illetve ha a gyógyszer
szedését ellenőrizni kell;

B.
valamely gyógyszerre, ételre, vagy más anyagra, állatra stb.
allergiás;

C.
bizonyos tevékenységeket valamely okból nem folytathat, nem
gyakorolhat;

D.
étel- illetve italérzékenysége áll fenn;

E.
a Tábor valamely programján , eseményén valamely okból nem vehet
részt;

8.
A 7. pontban megjelölt tájékoztatás elmulasztásából eredő
valamennyi kárért és esetleges egyéb hátrányokért a kiskorú
törvényes képviselője a felelős.

9.
A kiskorú és a törvényes képviselője tudomásul veszi, hogy a
kiskorú saját felelősségére vesz részt a Tábor sport- és
egyéb játékprogramjain.

10.
A „Kincses Kamra hagyományőrző napközis portaprogram
élménytábora” intenzív hetes (hétfőtől – péntekig)
turnusban zajlik, naponként 7:30 és 16:30 közötti időtartamban ,
az alábbi napi program szerint, a meghirdetett turnus időpontokban:

A.
7.30-8.30 között megérkezés,

B.
8.30-tól 12:30-ig délelőtti foglalkozások és tízórai ,

C.
12:30-tól ebéd,

D.
13:30-tól 16:00-ig délutáni foglalkozás és uzsonna,

E.
16.00-tól a törvényes képviselők érkezése.

11.
A részvételi díj a folyamatos gyerek felügyeletet , napi
háromszori étkezést (reggeli, ebéd, uzsonna) , a délelőtti,
délutáni programokat , a táborban használatra kerülő eszközök
költségeit, valamint a kézműves foglalkozásokhoz szükséges
anyagok és eszközök költségeit tartalmazza.

12.
A törvényes képviselő 7.30-8.30-ig terjedő időszakban a
Kiskorút a tábor képviselőjének átadja és a tábor napi
befejezésekor (legkésőbb 16:30) átveszi.

13.
A törvényes képviselő külön nyilatkozattal igazolja, hogy a
kiskorú a táborozásnak megfelelő egészségügyi állapotban van,
gyermek közösségbe engedhető . Ezt a nyilatkozatot a tábor első
napján a táborvezető számára köteles átadni. Amennyiben a
tábor ideje alatt a gyermek megbetegszik, abban az esetben a
törvényes képviselő köteles a gyermek állapotáról a tábor
képviselőjét haladéktalanul értesíteni , és a gyermeket a
táborba – annak teljes gyógyulásáig, melyet orvos igazol – nem
viheti. Amennyiben a tábor felügyeletét ellátó személy a
gyermek megbetegedését észleli, haladéktalanul köteles
értesíteni a törvényes képviselőt , aki gyermekét a táborból
haladéktalanul hazaviszi.

14.
A Szervező gyermek felügyelete nem terjed ki a kiskorú által, a
táborban magával hozott készpénzre és eszközökre (például
mobiltelefon , zenelejátszó, fényképezőgép stb.), illetve
ruházatának koszolódására, megsérülésére , így azok
biztonságáért , illetve bárminemű sérüléséért a Szervező
felelősséget nem vállal.

15.
A tábor ideje alatt mind a kiskorú, mind pedig törvényes
képviselője köteles betartani a jelen általános szerződési
feltételeket , a tábor házirendjét és elfogadni a megbízott
felügyelők irányítását.

16.
A Kiskorú a Tábort a törvényes képviselő személyes jelenléte
, illetve írásos kérelme, engedélye nélkül nem hagyhatja el.

17.
A Kiskorú kizárólag törvényes képviselője , vagy bármilyen ,
általa írásban megjelölt harmadik személy részére adható át.

18.
A kiskorú által a Szervezőnek , illetve harmadik személynek
okozott kárért a törvényes képviselő teljes mértékben
felelős.

19.
A Szervező lehetőséget biztosít a törvényes képviselő
szamara, hogy részvételi szándékát módosítsa , a táborban
történő részvételt lemondja az alábbi feltételek szerint:

a)
Szervezőnek a lemondást, illetve módosítást kizárólag írásos
formában áll módjában elfogadni.

b)
Amennyiben a lemondás időpontja legalább 5 nappal megelőzi a
megjelölt turnuskezdést, a Szervező a tábor teljes térítési
díjának 50%-át visszafizeti. Amennyiben a törvényes képviselő
a táborban való részvételt az adott turnust megelőző 5
munkanapon belül, illetve a tábor megkezdését követően
lemondja, a teljes térítési díj megilleti a Szervezőt.

e)
Amennyiben a kiskorú betegség vagy egyéb okok miatt nem tudja
megkezdeni a táborozást, a Szervező lehetőséget nyújthat a
tárgyévben , egy későbbi turnusban való részvételre ,
amennyiben annak telítettsége azt lehetővé teszi . A turnus
meghiúsulása esetén a Szervező lehetőséget kínálhat fel egy
későbbi turnusban történő részvételre, amely lehetőséget a
törvényes képviselő nem köteles elfogadni. Amennyiben a
turnusmódosítást a törvényes képviselő elfogadja, úgy a
módosításért a Szervező további díjazást nem számít fel.
Amennyiben a törvényes képviselő a módosítást nem fogadja el,
úgy a Szervező a teljes részvételi díjat köteles a törvényes
képviselő számára haladéktalanul visszafizetni.

20.
Szervező fenntartja a jogot , hogy a tábor programot (kevés
kiskorú vagy más ok miatt) lemondja. Ebben az esetben a meghiúsult
tábor teljes részvételi díja a törvényes képviselő számára
visszatérítésre kerül.

21.
A Szervező jogosult a Kiskorú táboroztatására irányuló
szerződést azonnali hatállyal felmondani abban az esetben, ha a
kiskorú

a)
a Tábor rendjét többször megsérti;

b)
a Tábor rendjét súlyosan megsérti ;

e)
szándékosan kárt okoz;

d)
más Táborozó kiskorút kényszerít , fenyeget vagy bántalmaz.

Azonnali
hatályú felmondás esetén a törvényes képviselő köteles a
kiskorút a Táborból haladéktalanul elvinni. Azonnali hatályú
felmondás esetén a Szervező a Részvételi díjat sem részben,
sem egészben nem köteles visszatéríteni .

22.
Szervező tájékoztatja a kiskorút és törvényes képviselőjét
, hogy a Táborban , annak során, idején – akár az egyes kiskorúak
azonosítására is alkalmas módon- videó-, kép- és
hangfelvételek (továbbiakban: Felvétel(ek)) készülhetnek. A
Felvételek nem sérthetik a Kiskorú személyiségi jogait ,
méltóságát. A Felvételek kizárólagos jogosultja a Szervező. A
Felvételek célja, hogy azok bemutassák a Tábor hangulatát , a
szervezett programokat és a Tábor eredményeit. A Kiskorú
törvényes képviselője hozzájárul ahhoz, hogy az így elkészült
Felvételek a Szervező rézéről a fenti célból és körben,
felhasználásra kerüljenek, mely felhasználásokért ellenértékre
nem tartanak igényt. A Kiskorú törvényes képviselője , illetve
korlátozottan cselekvőképes Kiskorú esetén maga a Kiskorú is
bármikor a Szervező adatkezelési tájékoztatójában megjelölt
elérhetőségére küldött írásos kérelemben kérheti, hogy a
Kiskorúról készült Felvételek ne vagy korlátozottan kerüljenek
felhasználásra , illetve kerüljenek törlésre.

23.
A jelen ÁSZF szerinti jogviszony – ha az a jelen ÁSZF alapján
korábban nem szűnik meg- a Táborozás befejező napjáig jön
létre. A jelentkezési űrlap kitöltésével , beküldésével és
a jelen ÁSZF-ben meghatározott feltételek teljesítésével
szerződés jön létre a Szervező és a kiskorú törvényes
képviselője közt. A Szerződés bármilyen okból történő
megszűnése ellenére egyes jogok illetőleg kötelezettségek ,
azok jellegénél fogva, a Szerződés megszűnését követően
továbbra is gyakorolhatók , illetőleg teljesítendők (pl.
Felvételek felhasználása).

Impresszum

Kincses-kamra.hu és aldomainjai üzemeltető

Simon Bernadett és Márkus Péter – őstermelők

4432 Nyíregyháza Kincs utca 39.

Telefon: 36 30 8991465

kincseskamra@kincses-kamra.hu

kincseskamra.hu

Simon Bernadett – Webshop üzemeltető

Őstermelői szám: 4321093

Adószám: 69712852-1-35

Kamara: Nemzeti Agrár Kamara

Márkus Péter

Őstermelői szám: 4288094

Kamara: Nemzeti Agrár Kamara

Tárhelyszolgáltató: Cweb – Lebaker Kft. 1165 Budapest Bökényföldi út 101.

...